LA, Hollywood en Sante Monica - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu LA, Hollywood en Sante Monica - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu

LA, Hollywood en Sante Monica

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

14 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi Allemaal!

Hier weer even een berichtje over hoe het hier allemaal gaat. Heb ondertussen een vierde vak erbij: Progression and Oppression in Environmental studies, erg interessant, moet er veel papers voor schrijven maar tot nu een A en een B gehaald (A is het hoogste en E is het laagste denk ik, gelukkig nog niet meegemaakt :)) Verder ben ik dit weekend naar LA, Hollywood en Santa Monica geweest met 13 internationale studenten. We hebben over The Walk of Fame gelopen met alle sterren en de Hollywood letters gezien. Moet wel zeggen dat LA zelf wel een beetje tegenviel. Toch best een ranzige stad! Het Was wel gezellig, vooral het stappen; voelde me helemaal thuis aangezien ze muziek van DJ Chuckie en DJ Samson draaiden :) Drankjes waren wel duur; een wijntje was 10 dollar, dus 7 euro ofzo, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat wel grappig is, is de overeenkomst in dansen in de club en op de campus, want we zijn hier naar een feest op de campus geweest vorige week en de dansstijl hier is iets anders dan in Nederland: netjes gezegd: mensen dansen hier zo dat je in Nederland zou zeggen: Neem een kamer.. en dat was in de club in Hollywood precies hetzelfde, heel apart om naast zulke stelletjes te dansen:) Verder zit ik nu op tennisles 2 keer per week. Iedereen is beter, maar zo wordt ik hopelijk ook alleen maar beter (en bruiner) haha! Het is wel om 13.00 uur 's middags dus heb maar een pet gekocht, anders ga ik nog onderuit van de hitte! En.. Volgende maand ga ik 15 oktober voor 6 dagen naar New York met Iona, mijn oude huisgenootje uit Oegstgeest, dus daar heb ik erg zin in! Dus als iemand nog gadgets uit New York wil, laat het weten!

Tot snel!

X Anja

  • 14 September 2009 - 18:27

    Marco:

    Ik zou graag met videomateriaal je verhaal geillustreerd zien over het dansen, haha... waarschijnlijk een beetje soortgelijk als wat wij in Kroatie hebben gezien.

  • 14 September 2009 - 19:18

    Esther:

    hello anja

    How are u doing? Jammer dat Hollywood tegenviel, maar gelukkig heb je nog wel lekker kunnen zonnen, zonder zonnebrand :p Heb je al weer nieuwe spulletjes gekocht :) Wel goed van je dat je twee keer per week tennist!! ik ga morgen weer squashen!
    spreek je snel weer :)
    xxxx

  • 14 September 2009 - 20:47

    Bo:

    Heeee wereldreiziger!

    Wauw, zo te lezen vermaak jij je echt prima de luxe! Chuckie & Sidney Samson klinken mij ook als muziek in de oren ;) En tennisles, wat tof! Je leventje daar krijgt zo langzaam maar zeker echt gestalte, mooie dingen!!
    Enne.. mocht je nou een heel leuk Abercrombie & Fitch t-shirt tegenkomen in NY.. Maat S graag (hoewel, ik ken de Amerikaanse maten niet) ;) ;) Geld kan ik altijd naar je overmaken :D Wel echt héél tof trouwens dat je een hele week gaat, je suis jaloersssss :D

    Heeeel erg veel plezier nog & tot het volgende bericht!!!

    Liefs x!

  • 15 September 2009 - 20:33

    Marjolein:

    Heey nichtje,

    Zo te lezen gaat die studie van jou al ergens op lijken! Ik hoorde op de verjaardag van oma al van jullie mam dat je naar LA was, leuk joh! En hollywood, nog sterren tegen het lijf gelopen?? Jammer dat de drankjes zo duur zijn, maar Anja daar moeten de mannen toch voor zorgen ;-) haha.
    Ik lees dat je tripje New York ook al gepland staat, jij hebt het echt niet slecht daaro!! Aangezien je dit jaar niet bij HET familiefeest van het jaar (sinterklaas) aanwezig bent, dacht ik als jij nou doet alsof je mijn lotje trek dit jaar dan kun jij iets leuks voor mij uitzoeken in New York en dan zorg ik ervoor dat je iets heel hollands krijgt wanneer je weer voet zet op nederlandse bodem, hebben we een deal???
    Nou meid, het gaat je goed!!

    Groetjes Marjolein

    p.s. ik maak inmiddels al dagelijks gebruik van je fiest en ik ben zo blij dat ie geel is, hij valt zo lekker op... nu hoef ik niet zo te zoeken tussen de massa fietsen haha!!


  • 22 September 2009 - 19:37

    Nicole:

    Hey,

    Ik heb net alles weer even bijgelezen zodat ik volledig op de hoogte ben:) Wel jammer zeg dat LA zo tegenviel maar ranzig in amerika verbaasd me niets( kijk maar naar het dansen:P)
    Wat super sportief van je dat je bent gaan tennissen, goed bezig daaro...
    Ik zal je binnenkort wel even mailen om je bij te praten of alle spannende dingen op het logeerhuis:D

    Nog heel veel plezier!
    Ik wacht met smart op je volgende verhaal;)

    Groetjes...

  • 23 September 2009 - 09:51

    Marijke Vissers:

    Hallo Anja
    WE zijn weer terug.Fijn voor je dat je vier vakken hebt.Maar hou je nog wel tijd over om die vakken te doen (haha). Zo als ik zie plan je,je dagen weer goed vol.Tof voor je dat je naar NEW York gaat.Onze vakantie was leuk,veel gefietst en gewandeld er stond wel een erg sterke wind dus als we aan zee zaten werden we gezandstraald.Maar dat mocht de pret niet drukken.En na het fietsen of wandelen een lekker bruin biertje gedronken, we vonden dat we dat wel verdiend hadden.Koksijde,Veurne Iepen,Nieuwpoort leuke plaatsen.Maar niet zo werelds als waar jij zit. Anja veel succes met alles en tot de volgende Mail.
    Groetjes Tante Marijke

  • 24 September 2009 - 15:01

    Dorien:

    He Anja!

    Aan je reisverslagen gaat het je allemaal goed af! Leuke lessen die je volgt, zal ook vast wel intensief zijn. En wat ben je goed bezig met je sporten zeg, haha.....goed van je hoor! Nou heel veel plezier de komende tijd en ook vooral in New York. Ben echt benieuwd hoe je dat gaat vinden. Ik blijf je reisverslagen volgen...;-)

    Xxxx Dorien

  • 01 Oktober 2009 - 08:49

    Marieke:

    Yo roomie!

    Even een update: de dvds zijn gearriveerd, maar The Proposal kijken zonder zon malloot naast me waarbij de tranen ook over de wangen rollen..das minder leuk ;) Alhoewel het 'sweat on my balls' indianendansje wel hilarisch blijft :D
    Nog veel plezier daar in het westen!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

California here I come!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2010

Unie en laatste weekend met Iona

30 November 2009

Las Vegas

30 November 2009

San Diego!

27 November 2009

Santa Barbara

09 November 2009

San Francisco!
Anja

Hoi allemaal! Na Amerika en Sint Maarten ga ik nu Zuid Azië eens ontdekken! Ben benieuwd.. Jullie krijgen via deze site weer alle cultuur schokken en stage verhalen te horen!

Actief sinds 30 Juni 2009
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 52256

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 24 Maart 2013

Stage lopen in Sri Lanka!

17 September 2010 - 20 December 2010

Stage lopen @ Sint Maarten!

23 Augustus 2009 - 20 December 2009

California here I come!

Landen bezocht: