San Diego! - Reisverslag uit Claremont, Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu San Diego! - Reisverslag uit Claremont, Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu

San Diego!

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

30 November 2009 | Verenigde Staten, Claremont

Hey Allemaal!

Afgelopen woensdagavond zijn we vertrokken naar San Diego en de eerste avond en ochtend waren verschrikkelijk! Het begon ermee dat Iona, die vriendin uit NL verliefd was geworden op een Armeen terwijl ze in LA was (zij is ook Armeens) en toen ze vroeg of hij 1 dagje mee mocht had ik gezegd dat dat wel oke was, ik dacht hoe erg kan het zijn?? Erg dus haha. Er zou nog een vriend meegaan en een ander meisje, dat bleek dus een koppel te zijn, dus was ik met 2 stelletjes op pad daar begon het mee. We gingen met de auto van die jongen naar San Diego, maar moesten eerst zijn vriendin op halen en waar ontmoeten we die... op de snelweg waar ze met 150 km per uur snelheid hun raampjes opendraaien en gezellig gaan kletsen terwijl Iona en ik achterin zaten en er geen gordels zijn.. Niet ideaal, maar het werd nog beter toen we met zijn 5'en in de auto zaten en de stelletjes elkaar gingen zoenen (lees: ook tijdens het rijden) gezellig voor Anja.. not. En werd nog beter toen we erachter kwamen dat beide jongens geen Engels kunnen alleen Armeens.. op dat moment zag ik het niet meer zitten, Iona had ook nog het verkeerde hotel geboekt (aan de snelweg ipv in het centrum) dus dat zat ook niet echt mee. De dag erna konden we de boeking gelukkig wel annuleren en zijn toen naar een hotel in de stad gegaan en toen heb ik tegen Iona gezegd dat ik wel alleen op pad ging; heb me nog nooit zo dom gevoeld omdat ik niks van hun gesprekken begreep. Dus ben lekker naar het strand/ haven geweest, lekker in het zonnetje boekje gelezen, naar een toeristisch mini-stadje aan de haven geweest, naar het Gaslamp kwartier; een winkel/restaurants/ bar straat en daarna naar de film. Erg relaxed. Die avond gingen die anderen weg dus toen was het weer gezellig met alleen Iona en mij. De dag erna zijn we naar Old town geweest, erg leuk. Het is soort van nagebouwde stad in het oude Wilde Westen, daar hebben we bij de Mexicaan gegeten en daarna zijn we naar de shoppingmall geweest, daar ontsnappen we niet aan op onze trips haha. Die dag erna was het slecht weer; af en toe regen en natuurlijk weer de paraplu vergeten, niet slim, want op elk tripje tot nu toe heeft het af en toe geregend :( maar dat weerhield ons niet van een fotoshoot van Iona in de haven te houden :) en daarna nog een lekker lunchtentje opgezocht voordat we naar het vliegtuig gingen naar Las Vegas!