Eerste dag zit er op! - Reisverslag uit Claremont, Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu Eerste dag zit er op! - Reisverslag uit Claremont, Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu

Eerste dag zit er op!

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

24 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Claremont

Hoi Allemaal!

Reis is achter de rug, duurde even omdat ik geen boardingpas had in Atlanta en er eentje ter plekke moest fixen.. Toen dat was gelukt weer op het vliegtuig naar LA. Ging prima, maar toen ik aankwam was mijn pick up nergens te vinden.. Na een uurtje kwam de oppikgast. En hebben we nog 2 uur gewacht op een meisje die niet via LAX vloog.. Toen werd ik in een shuttle (busje) geduwd en heb daar 2 uur in zitten rondracen. Uiteindelijk was ik om 23.00 uur bij Rita, die echt heel lief is en van alles voor me had gekocht en waar ik mijn eigen king size bed en badkamer heb :) Heb heerlijk geslapen en vanochtend de andere internationale studenten ontmoet. Jullie gaan me echt heel hard uitlachen, maar ik deel een app met een aziatisch meisje, een duits meisje en een meisje dat Jade heet en die we nog niet hebben gezien. Dat aziatische meisje is heel aardig haha! Vandaag een bankaccount aangemaakt en gekeken waar we zitten. Want we zitten dus niet niet in een dormhouse, maar in een app buiten de campus wat 4 mnd oud is , met 2 zwembaden erbij, een fitnissruimte en een soor van bioscoop, met een afwasmachine, wasmachine en een droger :)Wel met zijn tweeen op een kamer, maja is wel gezellie denk ik.We hebben alleen geen beddengoed, kussens, pannen en en borden en bekers haha! Dus dat gaan we donderderdag ff fixen. Donderdag ga ik erin dus dan heb ik internet en laat ik weer iets weten!

X Anja

  • 25 Augustus 2009 - 07:17

    Marieke:

    Hahahah, boontje komt om zijn loontje ;)

  • 25 Augustus 2009 - 09:08

    Maria:

    Geweldig om dit even te lezen.

  • 25 Augustus 2009 - 10:05

    Esther:

    hahah Wat een humor! Gelukkig dat ze toch aardig is :)Je appartement klinkt erg luxe, met een zwembad erbij enzovoorts! ben benieuwd hoe dat gaat bevallen! veel plezier nog
    xxx

  • 25 Augustus 2009 - 10:20

    Ton:

    Hoi Anja,
    Ik heb een half uur gezocht en gegoogled voordat ik de juiste webside had gevonden. Leuk dat we nu al je gebeurtenissen kunnen volgen. Je klinkt in ieder geval erg positief: volhouden!

  • 25 Augustus 2009 - 22:16

    Rian:

    Hoi Anja

    Je mocht nog wel zeggen afegelopen zaterdag , als er maar iemand is die me ophaald haha, maar gelukkig is het goed gekomen .
    Zo te horen gaat het wel lukken daar :-)
    en anders fix je het wel !
    groetjes uit het verre Dongen !

  • 26 Augustus 2009 - 08:06

    Marco:

    Ha Anja,
    Mooi dat je nu nog even een eigen kamer hebt, dat zal straks wel even wennen worden. Zeker als er geen kussens zijn, terwijl jij er over het algemeen toch zeker 20 hebt ;)
    Mocht je van je kamergenoot een goed recept leren hoe je loempia's moet maken, dan hou ik me aanbevolen ;)

    Veel plezier daar,
    Marco

  • 26 Augustus 2009 - 10:01

    Bart:

    Hey Anja,

    Idd, wat een humor dat je nou toch bij een aziatisch meisje zit!!
    Mooi dat je een luxe appartement hebt en met een fitness en een zwembad erbij hoef je je over het sporten ook geen zorgen te maken.
    Veel plezier daar met je huisgenootjes, Xx Bart

  • 26 Augustus 2009 - 19:40

    Bo:

    Heeee Anja!!!

    Goed om je eerste bericht te lezen! Ben zo benieuwd hoe je het allemaal gaat krijgen en wat je allemaal gaat meemaken :D :D Vast een hoop hilarische dingen, jou kennende ;)
    Ik kijk uit naar het volgende bericht en naar fotoooooo's :D

    Liefs, Bo

  • 27 Augustus 2009 - 18:49

    Els En Nicol:

    Wat een geweldige reis zeg! Els is blij dat ze woensdag niet verder is gekomen als gorinchem, haha! Hier gaat alles prima en loopt alles op rolletjes..
    Klinkt niet verkeerd die 2 zwembaden, fitnessruimte en bioscoop:).
    Heel veel plezier verder en we lezen de volgende keer meer...
    Stiekem tellen we al af:p
    Groetjes...

  • 27 Augustus 2009 - 18:50

    Els En Nicol:

    Wat een geweldige reis zeg! Els is blij dat ze woensdag niet verder is gekomen als gorinchem, haha! Hier gaat alles prima en loopt alles op rolletjes..
    Klinkt niet verkeerd die 2 zwembaden, fitnessruimte en bioscoop:).
    Heel veel plezier verder en we lezen de volgende keer meer...
    Stiekem tellen we al af:p
    Groetjes...

  • 28 Augustus 2009 - 10:57

    Marijke Vissers:

    Hallo Anja eindelijk heb ik het gevonden.
    Luxe hoor zwembad,fitnissruimte,bioscoop,afwasmachine,droger.
    wasmachine.
    groetjes Tante Marijke

  • 28 Augustus 2009 - 13:14

    Cecilia:

    Heey Anja,
    Na eindelijk je blog gevonden te hebben, zie ik iig de humor van je situatie in :p
    Have fun there in the USA,
    Ce

  • 28 Augustus 2009 - 22:16

    Tante Loes:

    hoi anja
    leuk iets van je te horen
    en kijk uit naar de volgende keer groetjes

  • 29 Augustus 2009 - 17:15

    Marjolein:

    Hey Anja

    Zo te lezen ben je goed aangekomen!! Je appartement klinkt wel erg luxe hoor, ben benieuwd, we willen foto's zien!! En wat ben je toch een bofkont, met een aziatisch huisgenootje, dat was toch je grootste wens :-) haha. Wel gezellig met z'n 4e in dat appartement, volgens mij gaat dat wel goed komen daaro!! Veel succes op je eerste schooldag!!
    xxx Marjolein en Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Claremont

California here I come!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2010

Unie en laatste weekend met Iona

30 November 2009

Las Vegas

30 November 2009

San Diego!

27 November 2009

Santa Barbara

09 November 2009

San Francisco!
Anja

Hoi allemaal! Na Amerika en Sint Maarten ga ik nu Zuid Azië eens ontdekken! Ben benieuwd.. Jullie krijgen via deze site weer alle cultuur schokken en stage verhalen te horen!

Actief sinds 30 Juni 2009
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 52285

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 24 Maart 2013

Stage lopen in Sri Lanka!

17 September 2010 - 20 December 2010

Stage lopen @ Sint Maarten!

23 Augustus 2009 - 20 December 2009

California here I come!

Landen bezocht: