Adresgegevens - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu Adresgegevens - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu

Adresgegevens

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

02 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi Allemaal,

Ik weet eindelijk mijn adresgegevens:
Anja Cornelissen
Pitzer College
Mailbox number: #1022
1050 N. Hills Avenue
Claremont, CA 91711

Verder mocht je nu iets heeel graag met me willen delen :) mijn telefoonnummer is: 9095393278

X Anja

• 02 September 2009 - 18:09

Marco:

Je moet je even je foto draaien, nu ben je een beetje scheef.

• 02 September 2009 - 18:19

Tante Loes:

hoi anja
    leuk dat je er ook foto's bij hebt gedaan het ziet er wel erg netjes ui,mooi zwembad. weet je al iets meer over je vakken groetjes

• 02 September 2009 - 18:59

Bo:

Heeee Anja!

Leuk om wat foto's te zien!! Ziet er allemaal puik uit daar ;) Onze foto prijkt al aan de muur, zo zie ik het graag :D
    Hee, ik heb groot nieuws! Ik ben aangenomen bij het Holland Heineken House!!!!!!!! Olympische Winterspelen Vancouver 2010 here I come :D

Nou, heeel veel succes & plezier en we horen snel weer van je hoop ik!!

Liefs x

• 02 September 2009 - 21:27

Rian & Frank :

Hoi Anja
    Heeft jullie pap toch stiekum een vakantiehuisje gekocht daar ! ;-)
    Zo te zien er is space genoeg, kunnen ze die camper wel afmelden toch :-) .
    Is ook wel zo gezellig voor jou , tussen als die anderstaligen zal ik maar zeggen . mischien moet je ze holllandse liedjes leren van jantje Smit of zo, wordt het vast een gezellige boel daar . veel succes nog en goed slijmen hoor voor je vakken, doe maar net of je miss america zelf bent :-) houd je taai , het komt best goed veel succes !
    groetjes cvan ons allemaal

• 03 September 2009 - 09:37

Marieke:

Scheve roomie!!

Hoop dat je nog op tijd bij je brunch was laatst ;) Dat is toch wel weer mooi, nederlands en engels woord in 1, heb je toch een beetje minimaal dat je met iedereen nederlands kan praten haha :D En wist je dat dat grapje ook met lunch kan en met bed..hoezo mis je het nederlands (a)

We skypen!!
    xxxx