Adresgegevens - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu Adresgegevens - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu

Adresgegevens

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

02 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi Allemaal,

Ik weet eindelijk mijn adresgegevens:
Anja Cornelissen
Pitzer College
Mailbox number: #1022
1050 N. Hills Avenue
Claremont, CA 91711

Verder mocht je nu iets heeel graag met me willen delen :) mijn telefoonnummer is: 9095393278

X Anja

  • 02 September 2009 - 18:09

    Marco:

    Je moet je even je foto draaien, nu ben je een beetje scheef.

  • 02 September 2009 - 18:19

    Tante Loes:

    hoi anja
    leuk dat je er ook foto's bij hebt gedaan het ziet er wel erg netjes ui,mooi zwembad. weet je al iets meer over je vakken groetjes

  • 02 September 2009 - 18:59

    Bo:

    Heeee Anja!

    Leuk om wat foto's te zien!! Ziet er allemaal puik uit daar ;) Onze foto prijkt al aan de muur, zo zie ik het graag :D
    Hee, ik heb groot nieuws! Ik ben aangenomen bij het Holland Heineken House!!!!!!!! Olympische Winterspelen Vancouver 2010 here I come :D

    Nou, heeel veel succes & plezier en we horen snel weer van je hoop ik!!

    Liefs x

  • 02 September 2009 - 21:27

    Rian & Frank :

    Hoi Anja
    Heeft jullie pap toch stiekum een vakantiehuisje gekocht daar ! ;-)
    Zo te zien er is space genoeg, kunnen ze die camper wel afmelden toch :-) .
    Is ook wel zo gezellig voor jou , tussen als die anderstaligen zal ik maar zeggen . mischien moet je ze holllandse liedjes leren van jantje Smit of zo, wordt het vast een gezellige boel daar . veel succes nog en goed slijmen hoor voor je vakken, doe maar net of je miss america zelf bent :-) houd je taai , het komt best goed veel succes !
    groetjes cvan ons allemaal

  • 03 September 2009 - 09:37

    Marieke:

    Scheve roomie!!

    Hoop dat je nog op tijd bij je brunch was laatst ;) Dat is toch wel weer mooi, nederlands en engels woord in 1, heb je toch een beetje minimaal dat je met iedereen nederlands kan praten haha :D En wist je dat dat grapje ook met lunch kan en met bed..hoezo mis je het nederlands (a)

    We skypen!!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

California here I come!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2010

Unie en laatste weekend met Iona

30 November 2009

Las Vegas

30 November 2009

San Diego!

27 November 2009

Santa Barbara

09 November 2009

San Francisco!
Anja

Hoi allemaal! Na Amerika en Sint Maarten ga ik nu Zuid Azië eens ontdekken! Ben benieuwd.. Jullie krijgen via deze site weer alle cultuur schokken en stage verhalen te horen!

Actief sinds 30 Juni 2009
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 52290

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 24 Maart 2013

Stage lopen in Sri Lanka!

17 September 2010 - 20 December 2010

Stage lopen @ Sint Maarten!

23 Augustus 2009 - 20 December 2009

California here I come!

Landen bezocht: