Joshua Tree Park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu Joshua Tree Park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu

Joshua Tree Park

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

05 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heey Allemaal!

Hier nog even een snelle update voordat ik over een paar uurtjes naar San Francisco vlieg:)Ik ga niet meer alleen; mijn onderbuurmeisje een Duitse wilde ook graag dus nou gaan we samen, das net zo gezellig! Vorig weekend ben ik met pap en mam naar het Nationaal park Joshua tree geweest, erg apart het is net het wilde westen van vroeger haha! En hoewel ik erg van kamperen houd, vond ik dit toch iets te primitief; geen stromend water en vooral... Geen normale wc; hij zag er wel normaal uit, maar als je naar beneden keek zag je gewoon een groot gat waar alles inviel, dus na dat 1 keer geprobeerd te hebben toch maar in de camper gegaan de rest van de tijd :) Was wel heel vreemd om pap en mam hier te zien, want ik woon hier nu al 2 maanden en dan komen hun opeens hier rondlopen.. Wel grappig want dingen waar ik al lang aan ben gewend, zoals de eekhoorns die hier overal rondlopen en ook voor de fiets springen waardoor ik vol op de rem moest, irritant! Zijn hun dat natuurlijk niet gewend en kijken nog vol verbazing hoe een eekhoorn rond klimt net als ik in het begin deed haha! Heb ze nog een tour op de campus gegeven, ik zal eens foto's maken en online zetten, want het is echt mooi hier! En heb ze nog getrakteerd op een brunch in de dininghall, ik bedoel; daar zit ik elke dag mezelf proberen in te houden maar 1 vers chocoladekoekje te pakken, dus ik dacht; ik laat hun dat ook ervaren :) En ik zag hun ook wel 3 keer eten pakken, dus volgens mij is het wel duidelijk dat er gewoon teveel lekker eten is! Verder gaat hier alles zijn gangetje; veel studeren om het allemaal bij te benen en heb nu ontdekt dat de shoppingmall waar we altijd met de taxi naartoe gingen, maar 10 minuten fietsen is haha! Dus vanaf nu om die chocoladekoekjes eraf te trainen heb ik besloten maar op de fiets te gaan :)

Tot mails en skype!

Anja

  • 05 November 2009 - 17:19

    Marco:

    Goed dat ik niet ben meegegaan, dat eten past niet in mijn 1 x opscheppen dieet :P

    Veel plezier in San Fransisco, ben benieuwd naar de verhalen en de foto's.

  • 05 November 2009 - 18:00

    Loes Timmermans:

    Hoi Anja
    leuk weer eens iets op je pagina te zien. Het is leuk dat je er weer nieuwe foto's op heb gezet en ook de camper daar was ik wel benieud naar.Anja veel plezier de komende dagen. groetjes Fam.Timmermans

  • 06 November 2009 - 13:16

    Corrie:

    Hoi Anja,

    Ik wou al eerder iets van me laten horen maar je weet hoe het gaat als je thuis bent en moet werken alles maar uitstellen maar nu eerst doen.
    Leuk zeg al de verslagen en foto's en fijn dat jou pa en ma er ook zijn nu kunnen jullie lekker bij kletsen en samen genieten van amerika.
    Ik kijk toch wel naar uit om de volgende verslag en foto's te bekijken en te lezen.
    het gaat juliie goed
    Groetjes Corrie vd Bosch

  • 07 November 2009 - 11:12

    Esther:

    Wat een mooie foto's! je kan echt goed zien dat het daar erg mooi weer is :) Hier niet haha
    Een camping die zelfs voor jou te primitief is, dat we dat nog mee maken haha! heel veel plezier in San Fransisco, ik hoop dat je het erg naar je zin hebt! Spreek je snel weer op skype :P
    xxx

  • 07 November 2009 - 17:20

    Bo:

    Haay meis!

    Wat cool dat je met je ouders zo in de bushbush zit! Is wel het tegenovergestelde van NY, gaaf om die contrasten te zien!!
    Ik wens je heeel veel plezier in SF, al lees je dit waarschijnlijk pas als je terug bent!!

    XX Bo

    PS: enne.. die chocoladekoekjes mag je wel meenemen hoor om te laten proeven :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

California here I come!

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2010

Unie en laatste weekend met Iona

30 November 2009

Las Vegas

30 November 2009

San Diego!

27 November 2009

Santa Barbara

09 November 2009

San Francisco!
Anja

Hoi allemaal! Na Amerika en Sint Maarten ga ik nu Zuid Azië eens ontdekken! Ben benieuwd.. Jullie krijgen via deze site weer alle cultuur schokken en stage verhalen te horen!

Actief sinds 30 Juni 2009
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 52291

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 24 Maart 2013

Stage lopen in Sri Lanka!

17 September 2010 - 20 December 2010

Stage lopen @ Sint Maarten!

23 Augustus 2009 - 20 December 2009

California here I come!

Landen bezocht: