Eerste dag in Sri Lanka! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu Eerste dag in Sri Lanka! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Anja Cornelissen - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Sri Lanka!

Blijf op de hoogte en volg Anja

28 Augustus 2012 | Sri Lanka, Colombo

Hoi iedereen!

Wilde via deze weg even laten weten dat ik en mijn koffers veilig zijn aangekomen, met de nodige probleempjes onderweg natuurlijk ;) Vanochtend opgehaald door Jaco, mijn stagebegeleider met de gepantserde auto van de ambassade.. Jaja, nog een overblijfsel uit de tijd dat er hier nog een burgeroorlog was. Kan ik dat ook weer op mijn lijstje afvinken :) Daarna naar het appartement. Het is erg groot! 3 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer met tv, dvd speler, banken en fauteuils (in lelijk zwart) en securitymannentjes buiten. Voel me hier super veilig en zit schijnbaar erg centraal. Ik heb ook een poets die 1 meter groot is, maar erg lief. Die komt nu elke week voor 1000 roepie (ongeveer 8 euro) mijn hele crib schoonmaken. Verder gaat de huidige stagiaire elke dag met de tuk tuk naar het werk dus morgen 9 uur ga ik dit avontuur ook aan! Ik heb haar net ook ontmoet, ze is super aardig en gaat me af en toe op sleeptouw meenemen om wat nieuwe mensen te ontmoeten, geen garantie voor vrienden, maar een stap in de goede richting. Net ook al boodschappen gedaan, niet heel goedkoop, schijnbaar is uit eten gaan net zo duur, maar ik ken hier helemaal niks dus alles op het gemakje.

Bij deze dus een teken van leven van mijn kant :) Ik post snel weer wat!

X Anja

  • 28 Augustus 2012 - 14:05

    Wendy:

    hoi anja
    wat ben ik blij dat je heel bent aangekomen op sri lanka we moeten je nu 7 maande missen op het trefpunt
    maar ik hoop dat je heel veel plezier beleefd en goeie vriende maakt om lol mee te hebben
    kus wen

  • 28 Augustus 2012 - 15:34

    Bo:

    Zooo, jij bent snel met posten! Op naar het avontuur :D
    xxx

  • 01 September 2012 - 11:07

    Line:

    Anjaaaa!! Leuuukk seg!!! Kei goed. WoW eigen poets vrouw en zo gigantisch appartement, ik ben jaloeeers!!! Kei goed, dan kan je binnekort gaan stappen!! Ik wil meeeeeeer verhalen!

  • 01 September 2012 - 21:37

    Natasja:

    Weer een avontuur. je zal je vrouwtje wel staan. leuk hoor succes met alles

  • 03 September 2012 - 15:31

    Wen:

    hoi anja
    hoe bevalt u het daar u schrijf nog niet veel he alleen u aankomst
    groeten namens bewoners boveveen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Colombo

Stage lopen in Sri Lanka!

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2013

India zit erop!

02 Maart 2013

India here I come!

12 Februari 2013

Bijna toe aan de volgende uitdaging: de solo-trip

08 Januari 2013

Het is al januari!

27 November 2012

Update vanuit Colombo!
Anja

Hoi allemaal! Na Amerika en Sint Maarten ga ik nu Zuid Azië eens ontdekken! Ben benieuwd.. Jullie krijgen via deze site weer alle cultuur schokken en stage verhalen te horen!

Actief sinds 30 Juni 2009
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 52341

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 24 Maart 2013

Stage lopen in Sri Lanka!

17 September 2010 - 20 December 2010

Stage lopen @ Sint Maarten!

23 Augustus 2009 - 20 December 2009

California here I come!

Landen bezocht: